שפירא: לליאון יש את הסיכויים הגדולים להיבחר יותר מאלקין ודייטש

    יעקב גפן 1 Comment on שפירא: לליאון יש את הסיכויים הגדולים להיבחר יותר מאלקין ודייטש

    מנהל המחלקת המונציפאלית ב"דגל התורה" התראיין ל'מהדורה המרכזית' ודיבר על הכל: הפילוג בירושלים והאם יהיו לכך השלכות במקומות אחרים? הזעם על המפלגות החרדיות בחיפה. ולמה תפקיד ראש עיריית בני ברק עדיין לא ניתן לו?

    צילום: דוד זר
    23:57
    14.05.24
    אבי יעקב No Comments on חיסול ממוקד: פעילי חיזבאללה חוסלו בלב העיר צור

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפאלית ב"דגל התורה" מנחם שפירא, התראיין היום (שלישי) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן, על הבחירות הקרבות לרשויות המקומיות, הפילוג בירושלים והבחירה בליאון, האם הפילוג ישפיע על ההצבעה בבני ברק, ולמה בדגל כל כך כועסים על הפיצול בחיפה.

    בפתח הראיון, נשאל שפירא על עיר מגוריו בני ברק: השינויים בבחירות לא יהיו גדולים והם יהיו כמעט אותו הדבר כמו בבחירות הקודמות.

    הפילוג בירושלים: אנחנו רצינו ללכת באחדות בכל הארץ, גם בירושלים נעשה משא ומתן בירושלים. הייתה חלוקה במקומות ועקרונות שלפרסם את מה שגדולי ישראל הורו לנו, שהבנו שלא נוכל ללכת יחד, לא נותרה ברירה אלה לרוץ בנפרד.

    האם בעקבות הפילוג שנוצר בירושלים האם הדבר ישליך על הבחירות בבני ברק? לא מאמין כל אחד בוחר לפי צו גדולי ישראל. יש יעד אחד להביא כמה שיותר נציגים חרדים ברשויות המקומיות, אם נשחק הצביון של ירושלים יפגע.

    .

    דור הצעירים: הגעת ממודיעין עלית לבני ברק, בכדי להחליף את דור העסקנים הקודם ולהכניס כוחות צעירים, מה קורה בבני ברק? אני נקראתי לבני ברק על ידי מרן הרב שטיינמן זצ"ל, מאוד היה חשוב לרב שאני יצליח בעיר, אני לא באתי לקבל תפקיד אלה להיות איש ציבור שמשרת את הציבור. שליח של גדולי ישראל. לא באנו להחליף דור, אנחנו לא בהליכוד. גם בטלזסטון הייתה תובנה שהתנהלה התוך בתיהם של גדולי ישראל, וזה התנהל בצורה אחראית.

    התמיכה במשה ליאון: מה קרה בין דגל התורה לבין יוסי דייטש? לגופם של דברים, ירושלים זאת עיר חשובה מאוד, הצרכים של הציבור החרדי לא מובנים מאליו, לכן צריך לבדוק הכל באחריות מרובה. שבאנו לבדוק בירושלים מעבר לעניין אם חרדי יכול להיות ראש עיר, למי יש את הסיכויים המירביים להבחר לראות העיר ומשה ליאון היה בעל הסיכויים הגדולים ביותר. גם לאחר שש"ס בחרה במשה ליאון המאזן היה גבוה יותר לטובתו יותר מזאב אלקין ויוסי דייטש.

    לראשונה דגל תרוץ באר שבע, וברכסים ובמקומות חדשים אחרים בבחירות הקרובות: דגל התורה מריצה מפלגות ב-51 רשויות בארץ.

    חיפה: היה ניסיון ארוך להתפשר על הכל, העיקר שלא ימליכו מחדש ראש עיר שהוא אנטי חרדי, שדואג לחלן את חיפה הרבה יותר ממה שהיה עד היום. בפועל כל מפלגה תומכת באדם אחר לראשות העיר דבר שמקטין את הסיכויים להשפיע על ראשות העיר? לא חושב, כל אחד שהולך בנפרד הוא עושה את המקסימום בשביל לקבל קולות, הציבור החרדי היה צריך ללכת באחדות, אנחנו הסכמנו להכל רק שלא יתמכו ביונה יהב.

    למה לדגל התורה מותר במקום שיש מחלוקות ועקרונות לרוץ בנפרד, בחיפה החסידים עושים את אותם שיקולים, כי הם כן מסתדרים עם יהב למה אתה תוקף אותם על כך? אני תוקף את ההחלטה ללכת עם יהב שהוא אנטי חרדי מוצהר ודואג להצר את רגלי החרדים מכל מקום ודואג לחילולי שבת בפרהסיא.

    איפה עיקר מאמציך יהיו בבחירות הקרובות? אני בכל מקום ומקום לעשות קידוש שם שמיים שיהיה עוד נציג של "דגל התורה" בכל מקום בארץ.

     

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות